Հաճախ տրվող հարցերի պատասխաններ ԶԼՄ-ների համար

 

1. Ինչպե՞ս է ձևավորվում ԶԼՄ-ների վարկանիշը

 

ԶԼՄ-ների վարկանիշը ձևավորվում է Արհեստական բանականության (ԱԲ) գործիքների ներգրավմամբ՝ տարբեր ցուցանիշների համաձայն: Մասնավորապես, Echo.am-ի վարկանիշի ձևավորման և դասիչի ձևավորման դեպքում հաշվի են առնվում այնպիսի ցուցիչները, ինչպիսիք են կայքի արտաքին տեսքը (դիզայնը, բջջային և դեսքթոփային), աղբյուրի հավաստիության աստիճանը, գովազդի ծավալը, Google-ի PageSpeed Insights ցուցիչները և այլ չափորոշիչներ, որոնց թիվը հասնում է 100-ի: Ռանգավորման ալգորիթմներն առևտրային գաղտնիք են և չեն կարող հրապարակվել: Եթե համաձայն չեք որոշ վարկանիշում ԶԼՄ-ների դիրքի հետ, խնդրում ենք՝ գրեք մեզ. Մենք անպայման կդիտարկենք Ձեր փաստարկները:

 

2. Ինչո՞ւ լուրերը ներկայացված չեն բոլոր ԶԼՄ-ներից

 

Մենք փորձում ենք որսալ շուկայում առկա բոլոր հայտնի մեդիաները: Սակայն այս կամ այն պատճառներով լրատվական աղբյուրները վարկանիշում կարող ներգրավված լինել ոչ բոլոր ԶԼՄ-ները: Ամենատարածված պատճառը RSS-ի անհամապատասխանությունն է կամ բացակայությունը: Եթե ցանկանում եք այս կամ այն աղբյուրը ներառել ցանկում, կարող եք գրել [email protected] հասցեով. Մենք փորձում ենք աջակցել այդ հարցում և գտնել լուծում, որպեսզի Ձեր լուրերը նույնպես ցուցադրվեն Echo.am կայքում:

Հաստատու՞մ եք
Не получилось опубликовать!

Вы попытались написать запрещенную фразу или вас забанили за частые нарушения.

Понятно
Բողոքն ուղարկված է:

Մենք անպայման կստուգենք մեկնաբանությունը և
անհրաժեշտության դեպքում քայլեր կձեռնարկենք:

Շնորհակալություն